Dyrektor Młodzieżowego Domu Kultury w Chorzowie przy ulicy Lompy 13
poszukuje kandydatów na stanowisko referenta w pełnym wymiarze czasu pracy
A. ZAKRES OBOWIĄZKÓW
1. Opracowywanie sprawozdań w tym GUS oraz prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej
2. Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w tym:
Ø planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,
Ø prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
Ø prowadzenie akt pracowniczych,
Ø sporządzanie danych wyjściowych do list płac pracowników,
Ø przygotowywanie dokumentów związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników,
Ø wystawianie pracownikom odpowiednich legitymacji
Ø wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń
3. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej Ustawy o Zamówieniach Publicznych oraz Biuletynu Informacji Publicznej
4. Sporządzanie wniosków oraz rozliczanie dotacji z Urzędu Miasta Chorzów
5. Sporządzanie rocznego planu budżetu i dochodów własnych oraz czuwanie nad jego prawidłowa realizacją
6. Obsługa interesantów, udzielanie informacji
7. Kontakt z Urzędem Miasta Chorzów
8. Sporządzanie umów cywilno-prawnych oraz deklaracji do Urzędu Skarbowego i dokumentacji do ZUS
9. Prowadzenie archiwum Młodzieżowego Domu Kultury
10. Poszukiwanie ofert projektów finansowanych z Unii Europejskiej, wypełnianie wniosków
B. CHARAKTERYSTYKA WYMAGAŃ KWALIFIKACYJNYCH
1. Wykształcenie konieczne: średnie
2. Wymagany profil: ekonomiczne lub administracyjne
3. Wykształcenie pożądane: wyższe ekonomiczne, administracyjne, socjologiczne
4. Doświadczenie zawodowe: dwa lata na podobnym stanowisku
5. Znajomość przepisów prawa: m.in. Karta Nauczyciela, Ustawa o Systemie Oświaty, Kodeks Pracy, Ustawa o Zamówieniach Publicznych, Ustawa o Dostępie do Informacji Publicznej
6. Umiejętności:
Ø Umiejętność obsługi komputera, w tym OFFICE oraz Internet
Ø Umiejętność redagowania pism,
Ø Umiejętność śledzenia zmian w przepisach
Ø Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
7. Cechy osobowości: wysoka kultura osobista, umiejętność logicznego myślenia, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność, lojalność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, zdolność nawiązywania dobrych kontaktów z młodzieżą, rodzicami oraz innymi petentami placówki, pogodne usposobienie.
C. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. List motywacyjny
2. Życiorys – curriculum vitae,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5. Kserokopie świadectw pracy,
6. Kserokopia dowodu osobistego (lub pierwszych trzech stron starego dowodu osobistego,
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9. Oświadczenie kandydata o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej.
Kompletne dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją „nabór na stanowisko referenta w Młodzieżowym Domu Kultury w Chorzowie”, w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury w godzinach 8.00 do 17.00 w terminie do dnia 28 lutego 2007 r.
Powyższy nabór dotyczy zatrudnienia na tym stanowisku od dnia 02.04.2007 r.
Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wyniku zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w budynku głównym Młodzieżowego Domu Kultury oraz na stronie internetowej www. mdk. chorzow-online.pl.
Złożone oferty nie będą odsyłane, a nie odebrane w terminie do 02.07.2007 r. podlegają zniszczeniu
Nabór rozpoczyna się od dnia 01.02.2007 r.